Kantoor- en werkomgeving

Lees verder

Kantoor- en werkomgevingen die presteren, verbinden en meegroeien

Wij realiseren kantoorinterieurs en werkruimtes die naadloos aansluiten op de cultuur, structuur en behoeften van uw organisatie. Van open werkvloeren tot directiekamers, vergaderruimtes en ontvangstruimtes: wij bouwen omgevingen die functioneel, duurzaam en gebruiksvriendelijk zijn – maar er bovenal ook tip-top uitzien!

Onze kracht ligt in de combinatie van maatwerkmeubilair, hoogwaardige afbouw, technische integraties en aandacht voor akoestiek en flexibiliteit. Iedere ruimte wordt ontworpen en gerealiseerd met het doel om medewerkers optimaal te ondersteunen in comfort, productiviteit en uitstraling.

Met opdrachtgevers zoals ABN AMRO, de Kamer van Koophandel, het Rijksmuseum en diverse andere grote en kleinere bedrijven realiseren wij toekomstbestendige werkomgevingen die wij volledig gebruiksklaar opleveren.

No items found.
No items found.

Projecten
binnen deze sector

Kantoor- en werkomgeving

Succesvolle overdracht aan de Christelijke Onderwijs Groep

Begin maart kondigden we met enthousiasme onze nieuwe samenwerking aan met de Christelijke Onderwijs Groep (COG). Enkele maanden later zijn we verheugd te melden dat dit project, de inrichting van het Dulon College, succesvol is afgerond en overgedragen. Onder leiding van cepezed architecten en met een bijdrage van architectuurstudio Kristel, hebben we functionele en inspirerende onderwijsomgevingen gecreëerd.

Project bekijken
Kantoor- en werkomgeving

Kantoor Stoffenmanager

In het nieuwe kantoor van Stoffenmanager in Amstelveen, hebben wij, in samenwerking met Jolanda de Boon van Joolsdesign Interieurprojecten, een omgeving gecreëerd waar innovatie en comfort samenkomen. Het middelpunt is een multifunctioneel meubelstuk dat zowel functioneel als esthetisch dient, met een integratie van pantry, kluisjes en sfeervolle treinbankjes.

Project bekijken

Maak je plan concreet

Wij bellen je zo snel mogelijk terug

Thank you! Your submission has been received!
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Veelgestelde
vragen

Kunnen jullie ook samenwerken met een externe architect of hoofdaannemer?

Zeker. We werken regelmatig samen in bouwteams met externe architecten, aannemers en adviseurs. We stemmen onze rol flexibel af –of we nu alleen interieurbouw doen, of het volledige traject verzorgen.

Werken jullie alleen aan grote projecten?

Nee, ook kleinere opdrachten of deelprojecten pakken we professioneel aan – zo lang er een mooie uitdaging, maatwerk of hoge kwaliteitsverwachting bij komt kijken.Denk aan ontvangstbalies, pantry’s of vergaderruimtes.

Wat houdt turnkey projectmanagement in?

Turnkey betekent dat we het hele proces uit handennemen: van engineering tot planning, uitvoering en nazorg. Eén aanspreekpunt,één planning, één resultaat. Geen losse schakels, maar één strak geheel.

Leveren jullie ook het maatwerkmeubilair zelf?

Ja. We hebben onze eigen productie in huis én werken met een vaste groephoogwaardige productiepartners. Wij engineeren, plannen en coördineren alles –inclusief de productie, plaatsing en oplevering. Zo garanderen we kwaliteit,planning en een hoog afwerkingsniveau.

Waarom zou je Issos al vroeg in het project betrekken?

Omdat we vanuit de praktijk meedenken over de praktische haalbaarheid van een project. We zien vaak waar knelpunten kunnen ontstaan en hoe je die voorkomt –technisch, financieel of bouwkundig. Zo voorkom je vertraging en faalkosten.

Staat je vraag er niet tussen?
Wij helpen je graag verder

Neem contact op